Skip to content
HAHKU
WWW.HAHKU.FI
  • HANKE
    • Ajankohtaista
    • Niilo Mäki Instituutin Hahku-hanketoiminnan esittely
    • Tilaa uutiskirje
    • Yhteystiedot
    • Yhteistyökumppanit
    • Saavutettavuusseloste
  • TAPAHTUMAT
    • Vertaistapaamiset
    • Webinaarit
    • Työpajat
    • Koulutukset
    • Tilauskoulutukset
  • TIETOA
    • Oppitunti hahmotushäiriöistä
    • Tutkittua
    • Koettua
    • Digitaalinen saavutettavuus
      • Mitä digitaalinen saavutettavuus tarkoittaa?
      • WCAG – verkkosisällön saavutettavuusohjeet
      • Työkaluja saavutettavuuden arvioimiseen
      • Eri käyttäjäryhmien erityistarpeet
      • Saavutettavuuden muistilista
      • Muutosjohtaminen ja digitaalinen saavutettavuus
      • Tapausesimerkki saavutettavuuden huomioimisesta
    • Opinnäytetöitä
    • Usein kysytyt kysymykset
  • INFOVIDEOT
  • TUKEA
    • HAHMOLA-oppimisympäristö
  • NUORELLE
    • Vertaisryhmät
    • Somesisällöt
    • UTT – jätä kysymys
HAHKU > Arki ja elämä > Tapausesimerkki tilan hahmottamisen ja liikkumisen haasteista koulussa

Tapausesimerkki tilan hahmottamisen ja liikkumisen haasteista koulussa

Näönkäytön asiantuntija Piia Puolanen kertoo tapausesimerkin siitä, miten hahmottamisen haasteet voivat ilmetä erikoisina reitinvalintoina koulun arjessa. Neuropsykologisen kuntoutuksen sekä opettajan ja avustajan antaman tuen myötä oppilaan arkea voidaan kuitenkin helpottaa.

Posted in Arki ja elämä, Näytä kaikki videot Tagged alakoulu, arjen haasteet, ilmeneminen, koulu, liikkuminen, tapausesimerkki, yläkoulu
Post navigation
Tapausesimerkki kuvien hahmottamisen haasteista →
← Miten selviytyä arjessa eksymistaipumuksesta huolimatta
Skip to content
Open toolbar

Saavutettavuus

  • Suurenna tekstikokoa
  • Pienennä tekstikokoa
  • Harmaasävyt-tila
  • Suuri kontrasti -tila
  • Negatiiviset värit -tila
  • Vaalea tausta
  • Alleviivaa linkit
  • Luettava fontti
  • Reset