Skip to content
HAHKU
WWW.HAHKU.FI
  • HANKE
    • Ajankohtaista
    • Niilo Mäki Instituutin Hahku-hanketoiminnan esittely
    • Tilaa uutiskirje
    • Yhteystiedot
    • Hahku-hanketoiminnan yhteistyökumppanit
    • Saavutettavuusseloste
  • TAPAHTUMAT
    • Tilauskoulutukset
  • TIETOA
    • Oppitunti hahmotushäiriöistä
    • Tutkittua
    • Koettua
    • Digitaalinen saavutettavuus
      • Mitä digitaalinen saavutettavuus tarkoittaa?
      • WCAG – verkkosisällön saavutettavuusohjeet
      • Työkaluja saavutettavuuden arvioimiseen
      • Eri käyttäjäryhmien erityistarpeet
      • Saavutettavuuden muistilista
      • Muutosjohtaminen ja digitaalinen saavutettavuus
      • Tapausesimerkki saavutettavuuden huomioimisesta
    • Opinnäytetöitä
    • Usein kysytyt kysymykset
  • INFOVIDEOT
  • TUKEA
    • Mikä ihmeen hahmottaminen? -infograafi
    • HAHMOLA-oppimisympäristö
    • HAHKU Escape -pakopeli
    • Kuntoutussäätiön Spiral-menetelmä
    • Aivoliiton HOPPI-työkalupakki
HAHKU > Näytä kaikki videot > Miten nuorta voi tukea opinnoissaan

Miten nuorta voi tukea opinnoissaan

Ammatillinen erityisopettaja Päivi Pietiläinen kertoo, että toisella asteella annettavan tuen laatu ja määrä riippuvat siitä, miten hankalia oppilaan hahmotuspulmat arjessa ovat. Ajan hahmottamista voidaan helpottaa esimerkiksi kännykkää tai paperille tehtyjä aikatauluja käyttämällä.

Posted in Näytä kaikki videot, Tuki ja kuntoutus Tagged ajan hahmottaminen, arjen haasteet, nuoruus, opiskelu, toinen aste, tuki
Post navigation
Miten spatiaalista ahdistuneisuutta kokevaa henkilöä voi tukea →
← Miten koulussa voidaan tukea hahmotushäiriöistä oppilasta
Skip to content
Open toolbar Saavutettavuus

Saavutettavuus

  • Suurenna tekstikokoaSuurenna tekstikokoa
  • Pienennä tekstikokoaPienennä tekstikokoa
  • Harmaasävyt-tilaHarmaasävyt-tila
  • Suuri kontrasti -tilaSuuri kontrasti -tila
  • Negatiiviset värit -tilaNegatiiviset värit -tila
  • Vaalea taustaVaalea tausta
  • Alleviivaa linkitAlleviivaa linkit
  • Luettava fonttiLuettava fontti
  • Reset Reset